Xavier Hugas
Osteòpata de referència a Girona i gerent de PHYSIO amb més de 30 anys d'experiència en el camp de la medicina física.
Informació curricular
- Diplomat en Fisioteràpia per la Universitat Autònoma de Barcelona el 1982 i UNED 1988.
- Estudis Superiors en Sofrologia por la Escola Caycedo el 1986.
- Premi Nacional Científic per la A.E.F. (Asociación Española de Fisioterapeutas) 1988.
- Osteòpata D.O. per la Universitat Autónoma de Barcelona (Escoles Gimbernat) 1993.
- Acupuntor en Sistemes Perifèrics per la Escola d’Osteopatia de Madrid 1994.
- Màster Universitari en Investigació y Medicina Clínica per la Universitat Miguel Hernández (Alacant) UMH.
- Doctorant en Medicina Clínica e Investigación Clínica per la Facultat de Medicina de la UMH (Alacant).
- Formació Clínica en Uro-ginecologia per la Escola d’Osteopatia de Barcelona i la “European School of Ostheopaty” el 2001.
- Professor titular en la formació de Osteopatia Visceral i Diagnòstic Clínic en el Màster d’Osteopatia per la Universitat Autònoma de Barcelona des de 1997.
- Professor De Clínica i Diagnóstic en el Màster d’Osteopatía per la Facultat en Ciencies de la Salut Blanquerna (Univerdad Ramón Llull – Barcelona) desde 2007.
- Màster Clínic en el Practicum d’Osteopatía amb els alumnes del Màster d’Osteopatia Clínica de la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna que es realitza a l’Hospital de Terrassa (Barcelona).
- Participació en el Màster de Pelviperineologia en Fisioteràpia per la Universitat de Castilla la Mancha amb dos seminaris d’introducció a la Metodología Osteopática en Uro- Ginecología (Toledo) desde 2007.
- Docent del Post-Grau en Teràpia manual per la Universidad de Castilla la Mancha amb aportació de seminaris en tècniques manuales osteopàtiques dels diferents àmbits de l’abordatge manual 2012.
- Participa en cursos de formació continuada per fisioterapeutes pel colegi de Fisioterapeutes de Galícia amb el curs de “Introducción a la Metodología Osteopática en Ginecología” desde 2011.
- Docent Extranger en el Màster de Osteopatía de la “Universidad Nacional de Córdoba” (Argentina) desde 1997.
- Exerceix la pràctica clínica en l’àmbit de la Osteopatia en règim privat des de 1992.
- Director de l’àrea de Fisioterapia i Recuperació Funcional desde 1990 a Multitrauma Girona S.L. A la actualitat Gerent de Physio Clínica d’Osteopatía i Fisioteràpia S.L.P.
- Co-Director de l’Institut d’Osteopatia Clínica (INOC) per formació continuada en l’àmbit de l’Osteopatía Clínica. Vinculat al CST (Consorci Sanitari de Terrassa – Fundació Joan Costa Roma (Àrea de Coneixement i Investigació).
- Acreditació com a professor Col·laborador / Lector per l’Agència de Qualificació Universitaria, des de 2009.
Últims articles:
Xavier Hugas was last modified: novembre 8th, 2023 by Xavier Hugas